Gorichka


Медийни партньорства

идеята

Идеята за медийните партньорства се появи малко след началото на сайта. Целта ни беше да популяризираме каузата и работата си. Медиите имахме две силни точки: първо, по това време никъде нямаше журналисти, които да следят темата, така че медиите нямаха ресурс сами да започнат да пишат по въпроса. И второ, материалите, които им предоставяхме бяха качествени и за наша сметка. Това ни позволи бързо да създадем рубрики там, където искахме. Търсихме лидери на мнение, а не масови медии.

партньори

малки книжки

С Дневник и списание Едно стигнахме и по-далече като направихме малки книжки, които се разпространяваха безплатно. С Едно направихме два "Зелени жокера", а с Дневник два "Зелени офиса".

Зелен офис 1 (pdf)
Зелен офис 2 (pdf)

 

сега

През 2008, постепенно се отказахме да поддържаме партньорствата. По няколко причини. Първо, медиите вече имаха ресорни журналисти, които знаеха колкото нас. Второ, темата навлезе толкова масово навсякъде, че нашите материали се загубиха, усетихме, че няма смисъл да продължаваме.

Запазихме само рубриката в Дневник, веднъж на две седмици, с идеята да издадем сборник със статиите от това партньорство. Там представяме бизнес лидери, които са променили начина си на работа и са станали и лидери към устойчиво развитие.

Назад


Блог за Медийни партньорства

Communication academy представя „Пространството за общуване"

gorichka, 06.03.2012
Коментари (0)

За музиката, BraZZoBrazZZie -то и здравето: интервю с тромбониста Вили Стоянов

gorichka, 10.02.2012
Коментари (0)

Луда музика: първо издание на фестивала BraZZoBrazZZie

gorichka, 08.02.2012
Коментари (1)

И победителят е ... „Спасяването на пеликана": дарителската програма на Мото-Пфое

gorichka, 17.12.2011
Коментари (1)

Солидарно земеделие: как да участваме в производството на храна и да си останем градски хора

партньори, 18.11.2010
Коментари (0)